25 sept 2011

Outono



E chega o outono de novo... 

6 comentarios:

  1. y de nuevo volver a empezar,
    un beso,

    ResponderEliminar
  2. Preciosa estación ... bueno, para min todas son preciosas, pero creo que o que máis me gusta delas é precisamente o cambio de estación. Faime sentirme máis feliz, como cando estrenas algo ...
    Bicos.
    JM

    ResponderEliminar
  3. É certo, eu tamén teño esa sensación, de novedade, como cando estrenas algo, que dis ti... Estou de acordo en que o bonito é que vaian cambiando, que teñamos esa variedade nas distintas épocas do ano.
    Un bico.

    ResponderEliminar
  4. Pero que preciosidad de blog, me quedo con tu permiso.
    Gracias, me encanta lo que estoy viendo.
    Un abrazo.

    ResponderEliminar
  5. Gracias Remei, por pasarte y por tus palabras.
    Un abrazo.

    ResponderEliminar
  6. La naturaleza está remolona :))) quiere regalarnos un verano a aquellos que tanto lo echaron de menos...

    Bonito lugar para contemplar la caída de las hojas.
    Un abrazo

    Me resulta muy extraño que me feliciten por mi vulnerabilidad... no es esa mi pretensión y siento si así ha podido parecértelo... Aún así agradezco tus palabras.
    Otro abrazo de nuevo :)

    ResponderEliminar